Jesteś tutaj:

Biuro Rzeczy Znalezionych

8931
Biuro Rzeczy Znalezionych odpowiedzialne jest za przyjmowanie odnalezionych rzeczy, ich przechowywanie i poszukiwanie osób uprawnionych do ich odbiór.
Biuro Rzeczy Znalezionych
Wydział Organizacyjny i Spraw Społecznych

ul. Górna 13, pok. 201
05-400 Otwock
tel. 22 778 1 324

Godziny przyjęć interesantów:
poniedziałek - piątek 8.00 - 16.00

Jeśli zgubiłeś/aś coś wartościowego na terenie Powiatu Otwockiego i nie wiesz gdzie szukać sprawdź w Biurze Rzeczy Znalezionych. Osoba poszukująca rzeczy zgubionej i zgłaszająca się do Biura Rzeczy Znalezionych musi określić:
  • jaka rzecz (przedmiot) zastała zgubiona, opisać rzecz, charakterystyczny wygląd bądź znaki szczególne,
  • przedstawić dowody stwierdzające posiadanie zagubionej rzeczy (np. dowód zakupu przedmiotu, numery seryjne, własne oznaczenia bądź opis widocznych środków zużycia).